نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی تیم ملی فوتبال هلند و کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا | جنگِ جام + ترکیب احتمالی دو تیم

  • کد خبر: ۱۶۹۲۹۸
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
ساعت و تاریخ بازی تیم ملی فوتبال هلند و کرواسی در لیگ ملت‌های اروپا | جنگِ جام + ترکیب احتمالی دو تیم
مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپا از ساعت ۲۲:۱۵ امشب (چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲) در استادیوم «دی کیپ» در هلند شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از فصل فوتبال باشگاهی در اروپا، مسابقات مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌ها در قاره سبز برگزار می‌شود. در اولین مسابقه این مرحله تیم‌های هلند و کرواسی به مصاف هم می‌روند و اسپانیا و ایتالیا هم تکلیف دیگر تیم صعودکننده به فینال این مسابقات را مشخص خواهند کرد.
جدال امشب اما به‌نوعی یادآور مسابقه جذاب ۲ تیم در نیمه‌نهایی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه است. جایی که شاگردان بلاژویچ فقید موفق شدند لاله‌های نارنجی را از پیش رو برداند و عنوان سومی جام جهانی را در اولین حضورشان ثبت کنند.
شطرنجی‌پوشان اروپا سال گذشته یک بار دیگر عنوان سومی جام جهانی را این بار در قطر کسب کردند و حالا به‌دنبال اولین مقام قهرمانی در سطح اروپا هستند.
در سوی دیگر میدان، لاله‌های نارنجی موفق شدند میزبانی این مرحله از مسابقات را بگیرند تا شاید بعد از ۳۵ سال یک جام را به خانه ببرند.

مصدومان و محرومان

مهم‌ترین بازیکنانی که هلند در اختیار نخواهد داشت، ممفیس دپای و ماتایس دی‌لیخت هستند. تنها مصدوم کرواسی هم یوشکو گواردیول است.

ترکیب احتمالی دو تیم

هلند: بیلو، دامفریس، بلیند، فان‌دایک، آکه، دی‌رون، واینالدوم، دی‌یونگ، سیمونز، برخواین و خاکپو
کرواسی: لیواکوویچ، یورانوویچ، سوتالو، ارلیچ، سوسا، مودریچ، بروزوویچ، کواچیچ، پاشالیچ، پریشیچ و کراماریچ

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->